Dienstag, 9. Januar 2018

Doras Doodling

Jako wielka fanka moich "wodnych" kredek (Alfred Dürer Polychromos z firmy Faber-Castell) nie raz maluje coś zaczynając od niczego... Tym razem podstawą moich bazgrołów był stempel głowy kobiety, którego obmalowałam czarnym pisakiem w stylu wolnym, po czym pokolorowałam akwarelami i pokropiłam tuszami w celu otrzymania kleksów. Zapraszam do obejrzenia detali.

Als ein großer Fan meiner Polychromos Stifte (Alfred Dürer von Faber-Castell) male ich öfters "Etwas" beginnend mit "Nichts"... Die Basis meiner Kritzel-Skizze war diesmal ein Stempel mit einem Frauenkopf. Zuerst habe ich diesen drumherum mit einem schwarzen Stift im Freestyle bemalt und dann das Muster mit den Aquarellstiften ausgefüllt. Zum Schluß griff ich zu einer bunten Tinte und spritzte sie über die Arbeit um ein paar Flecken zu bekommen. Hier das Ergebnis und Details:






Zgłaszam na wyzwanie:


pod tytułem "Doodling"



Dziękuję za Twoje odwiedziny i do zobaczenia wkrótce!

Danke, dass Du reingeschaut hast und bis bald!

2 Kommentare:

  1. Twoja praca jest fantastyczna! Optymistyczna i taka z ..."zapachem" wiosny:)Dziękujemy że bawiłaś się z nami w 123scrapujTY

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziękuję bardzo :) to chyba wyraz mojej tęsknoty za ciepłem... Pozdrawiam serdecznie!

      Löschen